Tapahtumat
Sharyn cropattuna.jpg

Sosiaalisen markkinoinnin työpaja Kuopiossa

14.3.2018 11:26

Sosiaalinen markkinointi voi tarjota terveydenhuolto- ja sosiaalipalveluiden työkalupakkiin uusia välineitä. Niihin pääset tutustumaan Kuopiossa 22.3. järjestettävässä työpajassa, jonka vetää professori Sharyn Rundle-Thiele.

PROMEQ-hankkeessa on toteutettu pilotteja, joissa on hyödynnetty sosiaalista markkinointia. Itä-Suomen yliopiston tutkijat kertovat esimerkkejä niistä mahdollisuuksista, joita sosiaalisen markkinoinnin periaatteiden soveltaminen tarjoaa, ja myös piloteissa kohdatuista haasteista.

Työpaja on suunnattu opiskelijoille, ammattilaisille ja tutkijoille, jotka ovat kiinnostuneita hyödyntämään uusia ja tehokkaita lähestymistapoja terveys- ja sosiaalipalveluissa. Aiheesta alustaa arvostettu markkinointiasiantuntija, professori Sharyn Rundle-Thiele Griffithin yliopistosta Australiasta.

Sosiaalista markkinointia käytetään terveyden edistämisessä. Jotta tieto tuottaisi muutoksia kohdeyleisön käyttäytymisessä, sen täytyy tarjota heille jotain, jolla on arvoa, ja se on välitettävä heille oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa. PROMEQ-hankkeen kenttätutkimuksissa on todettu, että useamman markkinointityökalun käyttäminen rinnakkain voi parantaa sosiaalisen markkinoinnin tehoa.

Työpajan ohjelman löydät täältä.
workshopohjelma 220318.pdf


Verkkopalvelumme käyttää evästeitä, lue lisää. Jatkamalla sivuston selailua hyväksyt evästeiden käytön. [Hyväksyn ehdot]
OK